26 Mayıs 2014 Pazartesi

Mehmet Erenin ilk okul partisi


bu özel bir yazı
onun ilk okul deneyimi ve bu deneyim içindeki ilk doğum günü partisi. 
çok özeldi
o çok heyecanlıydı
okula sabah büyük bir telaş içinde gitti. 
parti malzemelerini onunla birlikte servise verdiğimde keyfine diyecek yoktu
ananesinin aldığı yeni kıyafetlerini koydum çantasına . önce kendisine gösterdim . beğendi. 
okulda da hep heyecanlıymış. yemek yiyememiş. uyuyamamış. 
o küçücük dünyasında midesine kramplar girecek kadar heyecan duyduğu şeyin masumiyeti, samimiyeti ister istemez sizi de etkisi altına alıyor. ben de çok duygusaldım o yüzden. 
aslında doğum gününe daha var. ama okulların bitmesine yakın olduğu için herkes devam ederken yapalım dedik. 



Pastası onun istediği figürlerle yani şimşek mcqueen ve mater li oldu

parti malzemeleri yine onun istediği figürlerle bizzat babası eliyle alındı. 
arkadaşlarına verdiği hediyeleri de yine bize önceden söylediği şekillerde alındı








öğretmenleri de çok güzel masa hazırlamışlar. oğlumu giydirmişler. hazırlamışlar. pür neşe karşıladılar bizi. 


 
bizi görünce dudaklarını ısırdı. sevindi.


 
biz de sınıfı çocukları görünce mutlu olduk, gururlandık



 
ece çok şaşkındı ama uyumluydu hem de çok :)









neredeyse  4 yasını doldurdu
seneler ne kadar çabuk geçiyor. daha dün gibi onu kucağıma alışım.
ama bir gün bir önceki gününü özlediğin, o gün ise ayrı bir tat aldığın , sevmeye doyamadığın , öpmeye kıyamadığın, kokusuyla sarmalanıp, sıcaklığıyla iyileştiğin, sesi dünyanın en güzel sesi , varlığı en değerli armağan  kısaca Allah'ın bize lutfu olan varlık : evlat. 

onları ne kadar seversem o kadar az sevmişim gibi oluyor
böyle düşününce de aklıma hep annem  geliyor. 
bir hafta sonları eve gelip sonra tatil bitip de okullarımıza döndüğümüzde telefonda hep ben sizi öptüm mü hiç, hiç sarıldık mı birbirimize derdi. gerçekten öyle oluyormuş. 
4 yıldır oğluma 2 yıldır kızıma sarıldım mı acaba yeterince ?





hani bir dizide diyordu ya kadın : iyi ki doğurmuşum seni diye
aynen öyle çocuklar nimet aynı zamanda değil mi. 
okul geçtiğimiz hafta anneler günü için de güzel bir hazırlık yapmıştı. 
okulda çocuklarımız bize çiçek verdi 
ben de onu işyerimin bahçesine diktim 
teşekkürler Yiğitalp teşekkürler bebeğim. 
















4 yorum:

  1. kuzuum buna ben de çok duygulandım
    ay kıyamam
    onun duygusallığı, hassaslığı, içtenliği..

    meleğim benim. iyiki doğacak! :))

    YanıtlaSil
  2. kim doğacak kız
    yoksaaaaaa

    YanıtlaSil
  3. iyiki doğdu canım ! hani tam olmadı ya doğumgünü , erken partiydi yai ondan gelecek zaman kullandım:)

    YanıtlaSil