25 Mayıs 2014 Pazar

çocuklarla başbaşa kısa bir tatil



evveet biraz aradan sonra artık bir şeyler yazayım dedim. 


geçtiğimiz hafta yani 19 mayıs haftası izne çıktım. 
güzeldi. 
dinlendim mi ? hayır tabiki 
ama eğlendim. 
uzun zamandır çocuklarımla böylesi başbaşa kalmamıştık. 

neler mi yaptık?






Eskişehire gittik. Aylardan sonra yeniden Eskişehirde olmak özellikle Mehmet Eren için çok keyifliydi. Biraz nostalji yaşadı . özlemiş. Ece de çok keyif aldı. Parklara bayıldık. bizim evin etrafında  malum çok park yok. 
Eskişehirde hem annemlerin evinin yakınındakiler hem de Sazova parkı her kes için süperdi. 







ece çok mutluydu. toprakla oynadi. üstünü kirletti. bunu çok sevdi :)
kaydıraktan kaydı. salıncakta sallandı. 
ama çok afacan bir kız oldu. hiç söz dinlemeyen , sürekli itiraz eden
gözünün içine baka baka bildiğini okuyan bir veled oldu :) 

"anne ben pasta yapıyorum. hadi ye"

"anne yeme o benim pastam "



anne luppen, yimiycem !!!
anne ben kendim yapıcam
ben kendim alıcam 
ben kendim gidicem

nedir bu herşeyi kendim yapıcam merakı yahu
diyecektim tam mehmet eren aklıma geldi. evet o da öyleydi bir zamanlar

şimdi ise ;
anne sözümü dinle
anne bir dakika beni dinle daha söyleyeceklerim bitmedi

gibi cümlelerle kendisini anlatmaya ve bizi ikna etmeye çalışıyor 






Sazova parkına bir gemi ve de bir şato yapmışlar. 

Mehmet Erenin hayalinin gerçek olduğu yerdeydik yani 

o kadar harika olmuş ki, benim bile o masal kahramanlarından birisi olup bu parktaki mekanlarda
o masalı yaşayasım geldi. 

Korsan gemisini tam da Peter Pan daki gibi düzenlemişler. Mehmet Eren masalın ta içine dalan bu geminin mahzenindeki çocukları kurtardı hayali olarak. Hala o gemi aklından çıkmıyor. İlk Eskişehir gezimizde kılıcını yanına alarak binecek bu gemiye ve korsanlarla savaşacak :)








Kahraman çocuk Mehmet Eren geliyor!
bu fotograf çekilirken  böyle diyordu :)








  
            
anne çekil önümden gemiyi sürüyorum :)






ece napıyorsun kızım
gemiye biniyorum
nereye gidiyorsun
atta :)




ben : ece çok yaklaşma timsah seni yemesin kızım, 
mehmet eren : anne bu gerçek değil ki makeeet :)
ece: (bana dönerek ) gerçek değil bi kere yemiyor o !













anane ve dede için çok sürpriz bir ziyaret oldu bizim bu gezimiz. çok keyifliyfi. ananemiz dizlerinin ağrısını unuttu adeta. dedemiz tüm enerjisini seferber etti bizimle koşturdu . 








tabii Eskişehire gidip de köye gitmeden olmazdı. 
Minecimin apandisit ameliyatı olmasını da göz önünde bulundurarak hem ziyaret hem de turistik gezi yaptık
her zamanki gibi bayıldık Hüseyin Gencenin çiftliğine :)
bahçe çok güzeldi. çimenler , toprak o kadar doğaldı ki.  çocuklar çok sevdiler. iştahları bile açıldı. yengemizin yaptığı tavalokumları hüplettiler. 







artık her yere çocukların gözüyle bakmaya çalışıyoruz. 
evet burası toprakla oynamak için uygun
evet burada top oynanabilir
evet buraya salıncak kurabiliriz 
onlar keyif aldıkça , onlar mutlu oldukça 
hayat daha tatlı oluyor gerçekten!





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder