7 Mayıs 2014 Çarşamba

çocuklar, aktiviteler, selfiler :)



ececim bugunlerde çoook tribal
diş midir gribal midir bilmem ama pembe pembe yanaklı , burnu akan, halsiz bir kızım var günlerdir. 

sinirliyiz bir de. 
yemiyceeeeeeem !!!!
elimi yıkaaaa!!!
pırt yaptım yıkaaaaa!!!

ama uyurken yavru bir kedi gibi minnacık , pamuk gibi
hem uyku arasında beni daha bir seviyor :)
yanaklarımla oynuyor. kollarımı sıktırıyor. boynumu çimdikliyor. ama istiyor ki hep yanında olayım e böyle olunca da ben uyuyamıyorum malesef   
:(





1 mayısta amcasının evinde İsmail dedemizin anısına Kuran-ı Kerim okundu . 
orada Duru Mehmet Eren ve misafirlerin kızlarıyla oynadı, peşlerinden koşturdu :D
ah cancazım kimse almıyor oyunlarına onu. o da aralarına karışmaya uğraşıyor. 
"seni seni ece " diyordu bir ara kendi kendine. 
herhalde çocuklardan birisi ona öyle söylemiş o da kendisine söylüyor :)




yengesine mısır patlattırıp afiyetle yediler. mehmet eren: "bakalım babamınki gibi olmuşmu  " 




sağanak yağmur yağınca salıncak keyfini merdivene taşıdık :D


biraz da parka gidelim dedik ama yağmur sonrası olduğu için serin ve de ıslaktı


kuzenlerle köyde buluştu oğluşum
ama artık köyler de çok teknolojik. bizim zamanımızda yakan top felan oynardık şimdi çocuklar internette oynuyor bütün oyunları :(



" hadi servi yapalım anne " :D



bu kolajı oğlum yaptı. ben de kenarlarını çizdim :D


evet benim de farkettiğim gibi amaçsız bir yazı oldu bu
olsun ki 
çocuklardan anlık fotograf koydum,
ecenin rahatsızlığından dem vurdum,
iki üç de sosyalleştiğimizi anlatan foto koydum
daha ne isterim ki

haa dur bir de bu haftasonu Etkinin düğünü var onu da haber niteliğinde yazayım. düğüne dair foto ve açıklamaları sonra paylaşırım

işte  blog yazmak böyle birşey :D










6 yorum:

  1. :)
    en sevdiğim yazı türü amaçsız yazı türünüz. çok güzel:)
    bakalım babamınki gibi olmuş mu! ahaha deli!!
    ececimmm haftasonu görücem sizi!!!

    YanıtlaSil
  2. Medine cim haberlerini almak çok güzel, kuzuları öpüyorum .
    Şükran

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa Şükran sen misin
      nerden buldun blogumu :P
      ben de mert ali yi öpüyorum canım.

      Sil
  3. 20mayıs - 7 mayıs = 13 gün eder. çok tembel blogger oldun çıktın!

    YanıtlaSil