1 Nisan 2014 Salı

konuşan minik kızım

ece: aglama duzum
(aglayan abisini öperekten :)

 eve geldiğimde koşarak kapıda karşılar
yaapıyorsun anne
anne: iyiyim kuzum sen napıyorsun
ece: iyiyim 
sonra gider  :)))

bebeğini sallarken birden yere bırakır
uyumadı, olmadı !!!

cakış yicem anne (sakız çiğneyeceğim anne ) 

abinin adı ne kızım
ece: dan (can) 
:D



abisinin bütün şarkılarını ezberledi. 
dili döndüğünce hepsini söylüyor. 
ben buraya video ekleyemiyorum. 
ekleyebildiğimde yayınlarım :P




kıyafetlerini artık biliyor. 
farklı ve şık birşey giydiğinde hemen aynaya koşuyor. 
kendisini uzun uzun seyrediyor. eh ne de olsa aslan burcu değil mi :)


o kadar bilmiş ki,
hiç bir şeyi o istemezse yaptıramıyoruz.
yemek istemiyorum anne , doydum !!!
dediği anda tek kaşık dahi almıyor. öğürüyor kusmakla tehdit ediyor :)


korktum anne deyip olmayacak birşeyi bahane edip koşup sarılması,
uyumaya çalışırken sokulup boynumu mıncıklaması,
manyo yapalım anne, bıcı diyerek banyonun kapısının önünde oturması ve banyo yapılana kadar nerdeyse orda kalması :)

zu iççem, zuuuu, zu iççem anne .... 
gece bin kere bunu tekrarlayıp bir türlü uykuya gitmemesi

evcilik oynarken güya bana çay ikram edip 
sonra bardağı elimden çekip, 
men içcem yaaa menim amaaa 
deyip karşıma geçip hüüp yapması (bunu da kimden gördüyse artık :)

datlı datlı kudular, fıttık fıttık kudular
boncuk boncuk makarna sen de düdük makarna 
bunları ben onlara söylerken kendince şarkı yapıp 
herkesin bildiği nakarat haline getirmesi


evimizin neşesi, çaktırmasa da ağabeyini bile güldüren küçük cimcime. 
güzellik. mavişim. 










3 yorum:

  1. :****
    minnoşum güzellik çok tatlısıınnn
    çok özlüyorumm
    benle de evcilik oyna!!

    YanıtlaSil
  2. sabah uyanmış anne diye bagırıyor yatagında. yanına gittim. uyandın mı tatlım dedim. başını sallayıp : uyandım tatlım :)

    YanıtlaSil
  3. :))) ağlama duzuum . Bi aşırı bilmiş haller ama küçük narin pamuk ya bir de o özgüven nerden çıkıyo diyosun . aşkımm benim

    YanıtlaSil