10 Şubat 2015 Salı

küçük bir kaçamak: istanbul



gezelim, gezelim, gezelim...

bugunlerde tek isteğim bu bir de bol bol uyku tabi ki bahar geliyor sanırsam  :)

haftasonuna 3 gün ekleyip annemlerle istanbulda kızlarla buluşma fikri bu yüzden çok iyi geldi.
şimdi kış, mutlaka yağmur yağar diye düşünürken; Ayfer'in "aman canım sen ne zaman gelsen yağıyor zaten , alışmadın mı, temmuzda sağanak yağdı donuna kadar ıslandın " sözleri karar vermemde aniden etkili oldu ve çocukları da alıp ailecek "Budo"ya atlamamız ile kendimizi İstanbulda bulduk :)



feribot selfie

keyifli bir yolculuktu. Sonuna doğru azcık sıkıldık. E o kadar olur tabii. Sonuçta evde bir dakika bile oturmayan çocuklar 2 saat boyunca oturmak zorunda kaldılar. kuzular büyümüşler de gemiye de binermişler...

Aslında bu fotografta babam da vardı. ama torunlarıyla oynamaya kaptırınca kendini fotograftan kuru kaldı :)

kızlarla buluşma :)


burası Ayferin evi, yepyeni açık renk ve ışıldayan tarz eşyalar,  güzel bir sofra, genelde  de tertemiz derli toplu tabii. tabii bir de herkesin pozitif enerjisi sanırım bizim kızı bi ezikledi.  Eve girince etrafına bakınıp "bizim evimiz kötü, yemeklerimiz de yok" deyiverdi. bizi dağıttı gülmekten yumurcak :)


küçük enişte



Canı çok özlemiş bizim kız. Ama Can yine cool ve de mesafeliydi. Mehmet Eren her zamanki gibi ikisine de mesafeli :) Evde kızılca kıyamet kopuyor sık sık biz alışkınız buna da Can hem zamane çocuğu oldugu için hem de bir evin bir oğlu olduğu için haliyle yumusak tavırlara, herseyi elde etmeye alışkın. bir rakip veya bir partner yok sonucta etrafında. o yuzden çok zorlanıyor kuzucum. 
Aslında ikisinin de birbirinden korkmaları çok normal. daha 3 bile değiller. Birbirlerini az görüyorlar ve ortak ilgileri var mı bilmiyorlar . bu yüzden ben büyüdükçe aşacak ve de sevecekler birbirlerini diye düşünüyorum. Şimdi hiçbir şeyi paylaşamıyorlar. Küçük enişte dahil . Arada Ece ağlıyor Can da peşinden.  izlerken bir bakıma komikler de :)




uyyy gülüşünüze


Eee sonuçta biz İstanbula gezmeye geldik değil mi, 
Bizi Uzunya diye bir kahvaltı mekanına götürdüler. Şansımıza hava yazdan kalma gibiydi. Hafif serin ama bol güneşli. Cennetten bir köşe adeta. o kadar güzel ki. İstanbula bu kadar yakın bir mesafede bu kadar doğal bir yer olması gerçekten görenler için bir şans. Çocuklar da bayıldı. top oynadılar, denize tas sektirdiler, taş topladılar, kırlarda koşturdular. Çok keyifliydi çok :)


ailecek kahvaltı keyfi

Çok keyifliydi çok :)

Mehmet Eren canavarın başı ben de kuyruğu. bol kollu bir canavar bu . uuuu dşye de ses çıkartıyor :)

Çok keyifliydi çok :)
Mehmet Eren Kaptan Kanca ile Korsan adasında karşılaşınca
Çok keyifliydi çok :)
"Ecenin dalgalara atlıycam anne " fantezisi :)
Çok keyifliydi çok :)

ayfer bu gözlük bana daha çok yakıştı çünkü ben büyüdüm ya :?*!?
Çok keyifliydi çok :)
anane ve tosbikleri dede nerde yav

Çok keyifliydi çok :)




Uzunya sevdik seni ama gene gelebilir miyiz ... kısmet diyelim. Bacılarım ve kocaları sağolsun götürdüler gezdirdiler :)

Son olarak Ayferin sitedeki havuzda çimdik diyeyim bari de hatırı kalmasın havuzun . O da çok keyifliydi. az oldu ama çocuklar için kış ortasında havuz keyfi güzel bir değişiklik oldu. 


ben seviyorum bu istanbulu ya. az oluyor ondan mı, gidince hasret gideriyoruz bir iyi geliyor yenileniyorum ondan mı yoksa herşey sevgiyle, isteyerek , mutlu olarak yapılıyor ondan mı bilmem ne kadar yorucu da olsa dinleniyorum sanki. 
gene gelecek biz... :)

5 yorum:

  1. gelin gelin gelin
    benim oğlanın ayılıkları için kusura bakmayın da hep gelin :D
    ecenin döndükten sonra hala etkisinden kurtulamadığını ispatlayan "ne der bana ne deeer, ece pırt yapmasııın ece pırt yapmasıııın "videosu burda dilimize dolandı bile:D
    uzunya ya sizden sora birkez daha gittik kesinlikle aynı tadı vermedi
    birlikte gene gidelim
    belli mi olur belki yazın gidip denize de gireriz

    YanıtlaSil
  2. evet evet gidelim yazın da gidelim
    senin oğlan ayılık yapmıyor koca bir sayfa yazı yazmısım üstüne "ayılık" yazmısın ya tuh sana :)))) şeye de gidelim hani soğuktu deniz kenarıydı parkı vardı neresiydi unuttum oraya da gidelim .

    YanıtlaSil
  3. fenerbahçe parkı? senin bildiğin yer ora:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır fenerbahce parkı değil orası beykoz dediydi melike. öğretmen evi vardı orda hem

      Sil
  4. "ne der bana ne deeer, ece pırt yapmasııın ece pırt yapmasıııın "
    ahahahah :D
    kuzuuuum

    YanıtlaSil