6 Şubat 2014 Perşembe

"neden birlikte uyuycaz ki anne ??? "



Mehmet Eren  epeyce alıştı kardeşine. Yani bazen onunla oyun oynamak bile istiyor !
Yine de genelde hala rakip olarak görüyor bu bir gerçek. 
Eşyalarını alan, oyuncaklarıyla oynayan , defterini karalayan, kalemini ısıran yani "beni rahatsız ediyor anne" dediği bir kişi o :D

Dün gece yan yana yatırdım ikisini de rahat mıncıklamak için. Sürekli  "neden birlikte uyuyacağız ki anne ??? " dedi durdu; rahatsız oldu. birlikte uyuyacaklar sandı. istemedi. 




Oyunlarda herkese roller verir :  bazen korsan olursunuz bazen kötü kalpli cadı ; bazen ayı winnie olursunuz bazen baykuş. Eceye de rol veriyor bu sıralar. fark ediyorum da sanki daha çok çabalıyor onu da oyunlarına dahil edebilmek için. ama Ece küçük daha, uyum sağlayamadığı durumlar olabiliyor. ama o kadar çok gayret ediyor ki miniğim. Hiç bir şey yapmasa Ağabeyini taklit etmeye uğraşıyor komik şey.  Eceye verdiği roller genelde küçük canlıları ifade ediyor. piglet , küçük tavşan, minik kedi gibi.  Buradan onu sevdiği sonucunu çıkartmaya çalışmam annelik içgüdüsüyle midir bilmiyorum ama olsun öyle bile olsa güzel :)



Ece'nin taklit dönemi galiba. hem söylenenleri tekrarlamaya çalışıyor hem de taklit yapmaya çalışıyor şapşal. Almış eline yoğurt kasesini ve kaşığını sırayla üçümüze yoğurt yedirdi hem de bitirene kadar . Ben bunlara gezinirken yemek yediriyorum ya o da aynısını yapmaya çalışıyor aferin bana :)  " bu da ayrı bir konu ama olsun hiç değilse kursaklarına bir şeyler iniyor. ben şikayetçi değilim. zevkle yapıyorum. elbet bir gün kendileri yerler :). bu konuda eleştiri istemiyorum  yani  :)  !!! " 



Mehmet Eren de bir bilmece merakıdır gidiyor. Akşamları ailecek karşılıklı bilmeceler sorup bilemeyeni veya zor soranı gıdıklıyoruz :) çok eğleniyor. ama güzel soruyor kerata. kendince şaşırtmalar yapıyor.  "yemek yemek için kullanırız" mesala. bir milyon cevap bulabilirsin. ama o sen ne söylersen başka birşey söylüyor. maksat başka ! çatal diyorsun hayıır kaşıktı.  bilemedin hadi gıdıkla :)

kuzular :D









3 yorum:

  1. en beğendiğim sevdiğim özlediğim dellendiğim yazı bu oldu
    çok güzeller
    en çok beklediğin gün bu günlerdi heralde
    merenin eceye alıştığı,sevdiği, kabullendiği ve hala da mutlu olduğu günler
    inşallah ilerde süper sırdaş kankalar olurlar
    ben bazen diyodum sana sen keşke abim olsaydın diye :)
    ececiğim sana sesleniyorum, you lucky ! dünyanın en güzel abisine sahipsin. üzme onu hiç sakın emi küçük kraliçem!

    YanıtlaSil
  2. zaten çok seviyor abisini. hiç dibinden ayrılmıyor.. taklit ediyor. ilginç ama kıskanıyor bir de :) yavaş yavaş kıskanma tripleri başladı onu da . haydi hayırlısı :)

    YanıtlaSil
  3. burdaki fotoğraflar şahane! açıp açıp bakıyorum

    YanıtlaSil